كلمات اغنية سبت فراغ لعمرو دياب 2013


Unknown | 2:58 م |

Ads 468*15
Ads 300*250
كلمات اغنية سبت فراغ لعمرو دياب،كلمات اغنية سبت فراغ للفنان عمرو دياب 2013
كلمات البوم الليلة لعمرو دياب 2013
كلمات اغنية سبت فراغ لعمرو دياب،كلمات اغنية سبت فراغ للفنان عمرو دياب 2013

اليكم كلمات اغنية سبت فراغ كبير
سبت فراغ كبير عندي والله حبيبي حبيبي وانت هناك بعيد مش بعيد عني حبيبي قولي ازاي اعيش ؟؟ سبت فراغ كبير عندي والله حبيبي حبيبي وانت هناك بعيد مش بعيد عني حبيبي قولي ازاي اعيش ؟؟ كل يوم بقول امتي ترجع ليا امتي صعبه و الحياه صعبه من غيرنا انا وانت قولي ازاي اعيش زكريات كتير بتقابلني معاك يوماتي بتفكرني بيك وبسنين حلوه في حياتي قولي ازاي اعيش مهما غبت سنين عن عيني ابتسامتك ضي عيني روحي مش ممكن هترجع الا بوجودك حبيبي سبت فراغ كبير عندي والله حبيبي حبيبي وانت هناك بعيد مش بعيد عني حبيبي عندي كلام كتير نفسي اقوله وانت معايا قلبي مش لاقيه غير معاك ايه الحكايه كل يوم مافيش سيره غير حياتنا و الي فرحنا بيه بعد ما فرحنا فاتنا من غيرك بموت و اسمي عايش حد تاني ببكي من غير صوت و سط دوامه الاماني قولي ازاي اعيش ؟؟

اضغط شير للمشاركه الموضوع مع اصدقائك على صفحتك
Ads 468*15
Ads 300*250

0 التعليقات: