كلمات اغنية انا جرالى ايه لعمرو دياب 2013


Unknown | 3:23 م |

Ads 468*15
Ads 300*250
كلمات اغنية انا جرالى ايه لعمرو دياب،كلمات اغنية جرالى ايه للفنان عمرو دياب 2013
كلمات البوم الليلة لعمرو دياب 2013
كلمات اغنية انا جرالى ايه لعمرو دياب،كلمات اغنية جرالى ايه للفنان عمرو دياب 2013

اليكم كلمات اغنية انا جرالى ايه
حلم ولا دا خيال و لا الي شايفه دا حقيقه عدي خلت حالي حال طريلي عقلي في دقيقه انا جرالي ايه جرالي ايه الدنيا مالها احلوت ليه جرالي ايه جرالي ايه شايف الحياه اجمل بعنيه انا جرالي ايه جرالي ايه الدنيا مالها احلوت ليه جرالي ايه جرالي ايه شايف الحياه اجمل بعنيه مره واحده انا لقيت حواليا نور ملي حياتي اتوهمت بيه نسيت كل الي عدي في حياتي مره واحده انا لقيت حواليا نور ملي حياتي اتوهمت بيه نسيت كل الي عدي في حياتي انا جرالي ايه جرالي ايه انا جرالي ايه جرالي ايه انا جرالي ايه جرالي ايه الدنيا مالها احلوت ليه جرالي ايه جرالي ايه شايف الحياه اجمل بعنيه

اضغط شير للمشاركه الموضوع مع اصدقائك على صفحتك
Ads 468*15
Ads 300*250

0 التعليقات: